Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2009 - 19:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pop3

Hvordan skifter jeg til IMAP istedetfor POP3,der var en der skrev, at det var bedre, når man vil ha sin post ind på både bærbar og stationær.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 19:33 #1
Hvor har du email adresse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 19:34 #2
ps. dit problem har intet med eløsninger at gøre :)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2009 - 19:51 #3
er det meget vigtigt, at man skriver sit spørgsmål under den rigtige kategori?
jeg har adresse hos tdc
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 19:58 #4
Ja, for de fleste brugere abonnerer på de kategorier de er gode til.

Server til indgående post: pop3.mail.dk
Server til udgående post: asmtp.mail.dk

Er det nok til at få rettet til...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 20:11 #5
P.s husk at du ikke skal svare kun kommentere.

Svar er til dem der kommer med en løsning
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2009 - 22:43 #6
Hvorfor lukker du???
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2009 - 23:11 #7
jeg fatter ik jeres regler om, at "lukke" og svare og hvad der nu er, men tak for svarene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2009 - 18:18 #8
16 mdr. har du været her, og du fatter ikke systemet? Du tager gas på mig...
Man afsætter x antal point som "løn" for den hjælp man får. Når så ens problem er løst beder man vedkommende om at svare. Er der ikke svaret men kun lagt kommentar, beder man vedkommende om at svare.

Kommer man til at svare og acceptere eget svar ved en fejl, opretter man et nyt spørgsmål i korrekt kategori, med titlen "point til xxx" (xxx er navnet på bruger) og sætter samme antal point på, som i det oprindelige spørgsmål.

Forstår du det nu? :)