Avatar billede bjarne42 Nybegynder
14. maj 2009 - 13:19 Der er 4 kommentarer

19 tommer LG. fladskærm .

Jeg har et problem med min skærm, som når den har været tændt i måske 5 min, slukker og der vises et billede i blåt hvor der står med store bogstaver Flatrow Fredom of mind..så lukker den op igen og jeg har mit skrivebord som før.. Efter 3 min skeer der det samme.. Det er død iriterende..det er noget som er kommet inden for de sidste 3 uger.. Når Stan by knappen er aktiveret kommer der ikke skriveborg med det samme ,men den starter helt forfra med at lukke op..  Hvad kan der være i vejen. skærmen er 3 år gammel...
Avatar billede bjarne42 Nybegynder
15. maj 2009 - 12:10 #1
Jeg har selv funder ud af fejlen, jeg havde sat skærmopløsningen uden for standard,som på min skærm er 1280X1024 ... Opdateringshastigheden var før høj 75hz og da den blev 60hz var alt iorden igen...

Jeg ved så ikke hvorfor der er flere  opløsninger og opdateringer at vælge imellem,-år det alligevel kun fungerer på standard..
Avatar billede bjarne42 Nybegynder
15. maj 2009 - 16:48 #2
Desværre jeg var for tidligt ude,-problemet er stadig det samme..
Avatar billede bjarne42 Nybegynder
15. maj 2009 - 22:03 #3
Jeg troede  jo der var en gang proffessionelMaster pice Expert vi var igang med her, isteder er det jo kun en reklamesøjle hvor ingen ved ingenting om noget.Det er set før!!!
Avatar billede bjarne42 Nybegynder
15. maj 2009 - 22:05 #4
Men svært er det!!