Avatar billede pasha Nybegynder
14. maj 2009 - 09:54 Der er 1 kommentar

Visual Basic - Copile erroro

Jeg får lige pludselig følgende fejl når jeg åbner excel

Overskrift på fejlbox er Microsoft Visual Basic
Compile error in hidden module: DistMon

Når jeg aktiverer hjælp så får jeg følgende meddelelse

Compile error in hidden module: <module name>

A protected module can't be displayed. This error has the following cause and solution:

There is a compilation error in the code of the specified module, but it can't be displayed because the project is protected.
Unprotect the project, and then run the code again to view the error.

For additional information, select the item in question and press F1(in Windows) or HELP (on the Macintosh).

Hvad gør en ikke nørd ved dette problem

//Pasha
Avatar billede falster Ekspert
14. maj 2009 - 22:03 #1
Det er vist et lidt kendt problem. Prøv dette:

http://support.microsoft.com/kb/307410