Avatar billede Brown2650 Nybegynder
11. maj 2009 - 21:49 Der er 1 kommentar

uforståeligt computer problemer

okay den første er nok ikke så besværlig igen, jeg tror jeg har fået en orm, efter jeg for laaaang tid siden trykkede på et link der blev sendt til mig over msn, der skete ikke noget efter jeg trykkede på linket men senere begyndte mine venner at sige at jeg sendte dem link, jeg har kørt nogle forskelige virus pogrammer men min msn bliver ved med at sende link til mine kontakter, det der sker når den sende er at der popper en lille besked op i hjørnet af min com og siger du er logget på en anden computer, og når jeg så logger ind i msn igen begynder mine venner at skrive at jeg sender dem det link.

det andet begyndte for omkring et år siden i starten troede jeg min com var gået i stykker så jeg ztoppede med at bruge den, any way i starten var der bare en sort skærm hver gang jeg prøvede at åbne computeren, senere blev det til at skærmen blev sort når jeg satte den til opladning mens den var tændt, så jeg brugte den uden opladning i en times tid og så lod jeg den oplade forfra mens den var stoppede, jeg troede det var batteriet der var et problem med, men senere fandt jeg ud af at det må ha været noget med belysningen i skærmen, altså når den oplader køre lyset på fuld styrke og så går den ud, så nu har jeg ændret på instillingen for strømmen når den oplader så den køre med en meget mørk skærm nu, men tilgængæld kan jeg bruge den mens den oplader, det er bare begyndt at blive irreterende foreksempel fordi jeg kun kan bryge computeren i mørke, så jeg kan ikke tage den med i skole, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig?

ohh ja og på et tidspunkt sagde en af mine venner at de to problemer kunne ha noget at gøre med hinanden? jeg ved ik?
Avatar billede mchlbk Praktikant
11. maj 2009 - 22:22 #1
Du skal følge denne guide: http://www.eksperten.dk/guide/1232