Avatar billede dk-andersson Nybegynder
10. maj 2009 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firma navn til It firma

Hey

er ved at start egen virksomhed.. men er strandet ved firma navn. Jeg kan bare ikke
finde på et som lyder godt og ser godt ud.

Jeg arbejder med programmering af hjemmeside og så laver jeg it support. Men
Jeg vil enligt gerne have et navn som ikke er fast låst til det som jeg arbejder med, men heller et som lyder godt og som man husker..

Her er nogle navn som jeg syns er fed.. så noget i den stil ville være rigtig fedt.

a-h-a.it
brandnew.dk

Det skal fortælle kunde at vi mener det som vi siger og at vi er pro. til det som vi laver.

Er der nogen her ind som kan hjælpe mig med nogle forslag til hvad det kunne være..
Avatar billede peterkopi Nybegynder
11. maj 2009 - 02:37 #1
Ikke for at være fræk, men du skulle nok bare begynde med at lægge din hjerne i blød i en skrap opløsning af ignorance og det-jeg-vil-ved-jeg-SÅ-lidt-om...
Der er jo ingen af dine 2 forslag, der bare minder om "programmering af hjemmeside og så laver jeg it support".

Du er simpelthen nødt til at tage dig sammen, hvis du vil gøre dig forhåbninger om at kunne gøre en forskel i forhold til dine rigtig mange konkurrenter. Tænk dig om!

Hvis du har bare en lillebitte smule nosser, så ved du, hvad firmaet skal hedde. Hvis ikke, så ta' et fritidsjob ved kasselinjen i netto (no offence!)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
11. maj 2009 - 02:38 #2
PS! Og gør noget ved din profil. Du kan næsten ikke være mere anonym, end du er nu...!
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
11. maj 2009 - 10:15 #3
Hej peretkopi

Jeg er da ked af at du har det på den måde, med dig selv. Jeg syns bare lige at jeg ville oplys dig om at begge de firma som jeg har opgivet navn på er programmerings firma. Jeg kender dem begge to personligt. Så hvad med at du lag dit hoved i blød. Hvis du ikke har noget bedre at tag dig til end at svin andre til på et forum online, ja så har jegh virkelig ondt af dig.

Den enest grund til at jeg skrev her inde var for at se om der måske ville komme nogle kreative forbi.. og give nogle ideer. Som jeg så kunne arbejde vidre med selv.

Men mange gang tak for dine indlæg.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. juni 2009 - 15:52 #4
Er du kommet videre, dk-andersson?
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
23. juli 2009 - 20:27 #5
lukker