Avatar billede 123john Nybegynder
09. maj 2009 - 04:50 Der er 4 kommentarer

WAMP

Hej.
Jeg har lige installeret WAMP. I phpMyadmin ser jeg disse to advarsler:
1. Din PHP MySQL-biblioteks version 5.0.51a afviger fra din MySQL server version 5.1.33. Dette kan forårsage uforudsigelige resultater.
2.Din konfigurationsfil indeholder indstillinger (root og intet kodeord) som svarer til en standard MySQL-priviligeret brugerkonto. Din MySQL server kører med denne standardindstilling, er åben for indtrængen, og du opfordres stærkt til at gøre noget ved dette sikkerhedshul.
Jeg har Windows XP. Apache er version 2.11. Php er version 5.2.9-2
MySQL er version 5.1.33
Mon der er en venlig sjæl, der kan guide mig (Newbee) til at få disse to punkter klaret?
Jeg kan ikke få løst disse to punkter uden hjælp.
På forhånd mange tak.
Venlig hilsen, John
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. maj 2009 - 14:28 #1
Du er i den forkerte kategori. Prøv med den rigtige, så kan det være der er svar.
Avatar billede 123john Nybegynder
12. maj 2009 - 15:50 #2
Hm.....
Det svar du giver er da ingen hjælp!
Hvorfor prøver du ikke at fortælle mig, hvilken kategori jeg ellers skal vælge?
Lad dog være med at spille smart......
Det kan du lade andre om.
Jeg er ny her, og det er derfor jeg spørger om HJÆLP.
Jeg beder ikke om et smart svar.
Nu har jeg så konstateret, at her i PC world, er der "no mercy".
Og det er ikke et sted for en Newbee som mig.
Fortsæt du bare med at spille Karl Smart.
Og undskyld, jeg sådan vovede mig herind.
Venlig hilsen, John
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. maj 2009 - 17:20 #3
Man kan selvfølgelig blive meget sur og ophidset...

...eller man kan tage det som en hjælp når nu der ikke er kommet et svar i tre dage.

Du kan evt. prøve at råbe og bande af din database og se om det hjælper der - her virker det ikke :-)
Avatar billede 123john Nybegynder
12. maj 2009 - 22:12 #4
Hej.
At du opfatter mig som sur og råbende må stå for din egen regning.
Jeg hverken råber, eller bander!
Men igen, mange tak for hjælpen, og undskyld jeg har taget din tid.
Problemet er i al sin enkelhed, at jeg er så dum, jeg ikke kan finde ud af at vælge den rigtige kategori.
Venlig hilsen, John