Avatar billede moddi100 Seniormester
08. maj 2009 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overflytning (backup) af emails og konti - HASTER

Hej,

Jeg står og skal til at formatere en maskine. Den er sat op til via Outlook Express at hente emails for et par forskellige konti.

Nu kunne jeg så godt tænke mig at bevare alle mine emails og deres respektive konto. Skal jeg blot gemme informationerne om de forskellige konti (server, brugernavn osv?) og kan jeg så hente alle emailsne igen eller skal det gøres på en anden måde?

- Morten
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. maj 2009 - 22:41 #1
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. maj 2009 - 10:33 #2
Tak for hjælpen. Lige det link jeg manglede
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2009 - 10:39 #3
det var dejligt at høre
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2009 - 10:51 #4
i 2003 begyndte jeg at gemme link, i en Excel fil, som jeg tænkte at jeg kunne få brug, dette link var et af dem
jeg har i øjeblikket ca. 3800 link