Avatar billede ffred Nybegynder
07. maj 2009 - 20:06 Der er 4 kommentarer

Nyt grafikkort???

Heej (:`

Ville gerne vide om jeg kunne skifte mit grafikkort ud med Geforce 8400 GS? Eller om jeg kunne købe et andet grafikkort der matcher til min computer? Jeg skal kun kunne spille Sims 2(Eventuelt Sims 3) og jeg ville også gerne have den fornølse af kunne have Windows Aero slået til ( eller hvad man siger xD ). Jeg ka kun bruge 300 kr. på det nye grafikkort.

Hvorfor: fordi at Windows 7 ikke vil samarbejde med den nyeste driver som Nvidia har udgivet (fra 2006) og derfor for jeg nogle problemer som indebære blå skærm og genstart når jeg prøver at åbne feks. Windows media center. Og jeg syntes også bare at jeg trænger til et nyt grafikkort.

Min PC:
Compaq Presario:6545dk
Grafikkort: Geforce series 2 400 MX
OS: Windows 7 RC
Proccessor: AMD Athlon XP 2600+ 2.13 GHz
Ram: 1 GB
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2009 - 20:48 #1
8400GS er et PCI Express x16 og det har din pc ikke.
Avatar billede ffred Nybegynder
07. maj 2009 - 20:55 #3
Okay tusind tak (:

Er det Sapphire RADEON HD 2400PRO?
Avatar billede ffred Nybegynder
07. maj 2009 - 20:56 #4
Nej undskyld har læst forkert ups (:

Tusind tak igen (;