Avatar billede sirene52 Praktikant
07. maj 2009 - 19:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 personer med samme mail-adresse!

Jeg vil gerne vide, om der kan være 2 personer med samme mail-adresse på sol.dk????
Forsøgte at oprette en profil på eksperten.dk, hvor jeg havde glemt password. Bad om nyt password og fik adgang, men med adresseoplysninger på en anden person og anden adresse og telefon knyttet til min mail-adresse.

Hvad sker der???
Avatar billede mchlbk Praktikant
07. maj 2009 - 20:32 #1
Nej der er noget der ikke stemmer. Kontakt sol.dk.
Avatar billede sirene52 Praktikant
07. maj 2009 - 21:08 #2
Det har jeg selvfølgelig gjort, men kan sikkert først forvente svar efter weekenden.
Henter experten.dk automatisk adresseoplysninger på mail-adressen, ellers kan jeg slet ikke se, hvordan det hænger sammen?
Avatar billede Jensen DK Novice
08. maj 2009 - 08:34 #3
sirene52!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede sirene52 Praktikant
08. maj 2009 - 21:15 #4
Tak for oplysningen, Silbidor. Jeg er helt ny bruger og kan ikke finde nogen form for vejledning til brugen af eksperten.dk. Det har jeg spurgt om andetsteds. Men mit spørgsmål står stadig åbent og jeg har ikke hørt fra hverken sol.dk eller eksperten.dk endnu.

Jeg er ikke helt med på om jeg nu har lukket dette spørgsmål, fordi jeg fejlagtigt svarede i stedet for at kommentere. Og jeg kan heller ikke se nogen steder, at jeg skulle kunne acceptere din kommentar?
Avatar billede sirene52 Praktikant
08. maj 2009 - 21:29 #5
Har nu af vejmand andetsteds fået et link til FAQ, som var en stor hjælp, og jeg kan forstå, at mit spørgsmål her nu er lukket fordi jeg selv har accepteret mit eget svar. Jeg stiler spørgsmålet til en coadmin i stedet for.