Avatar billede ingvardt Nybegynder
07. maj 2009 - 11:46 Der er 7 kommentarer

Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB956572)

Windows update vil ikke sikkerhedsopdatere ovennævnte. Den påstår samtidig, at hackere kan få adgang til min maskine, hvis jeg ikke får denne sikkerhedsopdatering installeret. Hvad gør jeg?
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2009 - 13:10 #1
Hvilken Service Pack kører du med?
Avatar billede ingvardt Nybegynder
07. maj 2009 - 14:06 #3
Hej - Jeg kører med Windows XP Servicepack 3
Vh Ingvardt
Avatar billede Jensen DK Novice
08. maj 2009 - 08:14 #4
ingvardt!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning

Har du kørt det fix jeg linkede til?
Avatar billede Jensen DK Novice
08. maj 2009 - 08:19 #5
Her er Fixet med vejledning til, tog lidt tid at finde det.
Hent Dial-a-fix v0.60.0.24.zip på dette link, og gem det på computeren.

Den lige vej
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Der er et link mere hvis det første ikke virker.

http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Vejledning.

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Oplysning på fixet her:  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
Avatar billede ingvardt Nybegynder
16. maj 2009 - 14:19 #6
Kære silbidor.
Undskyld den lange ventetid. Der var en grund.
Jeg har fulgt din opskrift til punkt og prikke. Det kørte fint hele vejen igennem, men det hjalp desværre ikke. Så min maskine er stadig åben for hackere - desværre.
Vh Ingvardt
Avatar billede Jensen DK Novice
16. maj 2009 - 17:07 #7
Det er nok ikke så slemt som Microsoft skriver.
Prøv at hente opdateringen her.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=73d2324f-be59-4b0c-b1ac-9876a13c2c03