Avatar billede ZahoX Nybegynder
05. maj 2009 - 16:51 Der er 1 kommentar

Gæstebog

Hejsa hjælpesomme mennesker derude

Sagen er, at jeg skal fixe en hjemmeside til lokalt fodboldhold, har en færdige udgave i ærmet, men mangler kun to ting før siden er done.

Det første ting, er at jeg skal have fixet en gæstebog, altså ikke en ekstern gæstebog, men en gæstebog hvor jeg kan placere ind i hjemmesidens layout. Jeg har MYSQL database og alt det skal til, hos surftown, men jeg fatter ikke nok af hvordan man bruger det, så er det ikke en venlig sjæl der kan skære det ud i pap hvordan det gøres. Jeg har par PHP scripts/kode, men hvergang jeg prøver at ændre databasen og min login ind i det, vil det ligesom ikke fungere.

Og det anden ting, er at jeg vil lave en billedefremvisning af vores kampe, ind i sådan flashfremvisning, men fatter NADA hvordan det gøres..

Det skal siges at jeg har adgang til alt og alle i serveren.
Og jeg bruger Dreamweaver til at kode hjemmeside op
www.nybbe.dk er siden

Håber at en venlig sjæl gider at hjælpe og guidede mig igennem tåget frem til lyset

Mvh ZahoX
Avatar billede webweaver Praktikant
08. maj 2009 - 11:29 #1
Hvilken fejl får du mere præcist på din database, når du prøver at logge ind?

Kan du komme ind i PhpMyAdmin?