Avatar billede 123john Nybegynder
04. maj 2009 - 17:34 Der er 3 kommentarer

WORD PRESS

HVEM KAN GUIDE MIG SÅ JEG KAN FÅ UPLOADED DETTE PROGRAM.
JEG KAN IKKE FINDE REDE I DET HELE, OG SYNES IKKE, DER ER MEGEN HJÆLP AT HENTE NOGEN STEDER.
JEG ER HELT NY PÅ DETTE OMRÅDE, OG HELE TIDEN LÆSER JEG, AT WORDPRESS ER NEM AT INSTALLERE...
DET SYNES JEG BESTEMT IKKE.JEG FORSTÅR SIMPELT HEN IKKE DE VEJLEDNINGER JEG HAR SET OG PRØVET.
NU HAR JEG BRUGT FLERE DAGE PÅ DET.
JEG KAN KUN FINDE " DEN BERØMTE 5 MINUTTERS VEJLEDNING", OG DEN ER BESTEMT IKKE SÆRLIG INFORMATIV.
MEN VEL OSSE SKREVET AF DEM, DER VED DET HELE?
VENTER SPÆNDT PÅ AT FÅ HJÆLP, DER ER TIL AT FORSTÅ.
MANGE TAK.
VENLIG HILSEN, JOHN
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 17:38 #1
For det første, så slå Caps-Lock knappen fra, hvis du vil have at nogen skal tage dig seriøst...

Jeg regner med at det er denne guide du har haft fat i:
http://codex.wordpress.org/da:Installering_af_WordPress

Der er desværre ikke ret meget ud over dette at sige til installeringen, og derfor synes jeg du skal prøve at følge den step by step, og når der er noget du ikke forstår eller noget der ikke virker efter hensigten, så spørg om dette her :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 17:41 #2
Eller du kan selvfølgelig også tage den detaljerede installations vejledning, hvis du mener du får mere ud af dette, denne er dog kun på engelsk:
http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress#Detailed_Instructions
Avatar billede 123john Nybegynder
05. maj 2009 - 09:43 #3
Hej.
Efter mange forsøg er det nu endelig lykkedes!
Jeg var en af dem, der skulle indtaste serveradresse.
Så er det med at komme videre.
Venlig hilsen, John.