Avatar billede dytti Novice
04. maj 2009 - 08:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE8 oversigt problem

Jeg har lige skiftet til IE8, og det har givet et lille problem.

Øverst oppe hvor man indtaster webadresserne, er der til højre en blå pil.
Ved klik på den, plejer der at komme en liste med alle de adresser man har indtastet.

Det virkede i IE7, men jeg kan ikke få det til at virke i IE8.

Er der en nem løsning på dette?
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2009 - 12:54 #1
Er det ikke til venstre for skrivefeltet, for der sidder den hos mig, og den virker fint så den virker i IE8.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2009 - 13:04 #2
I IE8 klik funktioner, internetindstillinger,avanceret gå ned på siden og vælg nulstil og ok.
Avatar billede dytti Novice
04. maj 2009 - 13:05 #3
Nej, det er den der sidder til venstre for "kombatillitetsvisning, opdater, og stop" ikonerne.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2009 - 13:41 #4
Den virker også hos mig, har du prøvet den vejledning som jeg skrev?
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2009 - 13:44 #5
har du prøvet om den lille blå pil mellem pile skift og adressefeltet virker?
Avatar billede dytti Novice
05. maj 2009 - 09:34 #6
JEPS - Din anvisning virkede sgisme.

Ikke lige i starten, men da jeg kom i tanke om at genstarte IE ;-)

Jeg takker for hjælpen.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. maj 2009 - 13:01 #7
Ok glad for at det blev løst.