Avatar billede Slettet bruger
30. april 2009 - 14:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søge efter et bestem spørgsmål

hvordan søger man efter et bestemt spørgsmål blandt sine egne
Avatar billede vejmand Juniormester
30. april 2009 - 15:16 #1
Kan du ikke huske ca. hvornår spørgsmålet blev stillet?
Så må det være muligt at finde den på listen, det gør jeg ofte selv.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jetdirect

Ellers brug Google, med så mange søgeord som muligt inkl. dit brugernavn, det har jeg også ofte haft held med...
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2009 - 22:20 #2
problemet er jeg har stilt et spørgsmål vedr en tysk netværks boks hvor man kunne tilslutte 3 usb hdd så de kunne ses på nettet .

Med jeg kan bare ikke se det i listen over oprettede spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2009 - 22:35 #3
Ca. hvornår har du stillet spørgsmålet?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2009 - 22:43 #4
mindes omkring sep 2008 og frem til nytår derom kring

problemet er navnet på firmaet er så specielt jeg ikke kan huske det

det er et produkt shg.dk har haft og de kan selv ikke finde tilbage til hvad det kunne have heddet
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2009 - 22:47 #5
det eneste jeg kan huske var at det var en forspørgelse på om nogen kendte produktet
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2009 - 23:36 #6
-