Avatar billede monsterg33k Nybegynder
29. april 2009 - 19:27 Der er 6 kommentarer

Dell 1720

Goddag ^^

Jeg sider hos en af mine venner nu og låner hans com... Fordi når jeg plugger et kabel i min bærbar siger dne at netværket ikke er identificeret... Jeg har prøvet at reparer den, ja der er ikke det jeg ikke har prøvet...
Min ven har fiber net, men det bør da ikke spille nogen rolle?
Min com har vista^^
Avatar billede mchlbk Praktikant
29. april 2009 - 21:45 #1
Hvor længe har du haft problemet og hvad skete der umiddelbart forinden?
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
30. april 2009 - 08:54 #2
Den er lige blevet formateret, og så igår hentede den 23 updateringer.... Og nu virker lortet slet ikke!
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
30. april 2009 - 13:20 #3
Jeg mangler virkelig hjælp her, for i weekenden skal jeg arbejde for facebook!
Avatar billede mchlbk Praktikant
30. april 2009 - 18:09 #4
Prøv at åbne Enhedshåndtering:

Tryk Start, højreklik Computer, Vælg Egenskaber. I det nye vindue vælger du Enhedshåndtering (øverst til venstre).

Der er formentlig et kryds udfor Netværkskort, klik på det. (Er der ikke et kryds klikker du bare på Netværkskort.

Højreklik på det netværkskort der driller og vælg Egenskaber. Vælg fanen Driver og klik på knappen Annuller opdatering.

Genstart computeren og se om ikke det virker igen.

Hvis det stadig ikke virker er det en anden driver der driller. I så fald vil jeg foreslå at du laver en systemgendannelse til imiddelbart før du installerede alle driverne (da internettet stadig virkede). Start->Tilbehør->Systemværktøjer->Systemgendannelse.

Derefter installerer du DriverMax herfra: http://small.drivermax.com/soft/dmx/drivermax.exe Programmet fortæller hvilke drivere du mangler og hjælper dig med at installere dem. Installer dem én ad gangen. På denne måde kan du være heldig at problemet ikke opstår igen - og ellers kan du i det mindste identificere hvilken driver der driller og undlade at opdatere den.

Held og lykke med det. :)
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
30. april 2009 - 20:49 #5
Har prøvet alt idag ;-) Men fandt selv fejlen
Jeg har min egen server som jeg havde lavet min egen firewall til... i C++ og den blokede min hacking tools... Derfor blockede hacking toolsne alle programmer til nettet :S
=== FORMATERING
Avatar billede mchlbk Praktikant
30. april 2009 - 21:10 #6
XD