Avatar billede Tommy_FalconEye Nybegynder
28. april 2009 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler drivers til Lenovo 1oe

Jeg har været i indien og fået en MEGET slem virus på min Lenovo 10 e, så jeg har slettet harddisken og genindlæst windows xp. Nu mangler jeg drivers til Bluetooth, Ethernet, Netværkscontroller, PCI divice, skærm og SM bus. Jeg har ingen CD, jeg kan bruge. Og uden ethernet driver kan jeg ikke komme på nettet.

Det letteste vil være, hvis én af vil hjælpe mig med at brænde en CD med indholdet i C:\windows\system32\drivers - og sende til mig.
Eller i det mindste fortælle mig, hvad ethernet driveren hedder.
Jeg vil kvittere med lidt kontanter. Hvis du bor i Storkøbenhavn, kan jeg komme fordi.

Tak, Tommy FalkeØje
Avatar billede CCodam Nybegynder
28. april 2009 - 16:00 #1
Gå her ind:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?doctypeind=9&template=%2Fproductselection%2Flandingpages%2FdownloadsDriversLandingPage.vm&sitestyle=lenovo

Vælg Notebook and Handhelds -> IdePad S10e -> Type (finder du i bunden -> Model (finder du i bunden) -> Windows XP

Så kan du hente alle driverne der :)
Avatar billede Tommy_FalconEye Nybegynder
28. april 2009 - 20:21 #2
Tak, min Lenovo 10e kører nu igen.
Tommy FalkeØje
Avatar billede CCodam Nybegynder
28. april 2009 - 20:32 #3
#2 Det var så lidt :)

Husk at acceptere det svar der hjalp dig, så andre kan se at dit problem er løst, og personer med samme problem let kan finde løsningen :)