Avatar billede microjet Nybegynder
28. april 2009 - 10:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

oprettelse af MySQL database hos Cliche.dk

Jeg skal have oprettet en database hos cliche.dk

Jeg har et domæne og jeg skulle nu have adgang til en MySQL database-server med PHP.

Er der nogle der ved hvordan man opretter selve datbasen samt en tabel i databasen.

Altså... jeg kan godt skrive lidt sql-kode, men jeg ved bare ikke rigtig hvordan man kommer i kontakt med serveren

Findes der et web interface eller skal man bruge et andet program for at forbinde til serveren?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2009 - 11:00 #1
Avatar billede microjet Nybegynder
28. april 2009 - 12:16 #2
Jeg har altså læst hvad der står på Cliche's site, men det står ikke der... jeg har skrevet til Cliche og fået et helt andet link... som virker! :-)