Avatar billede Emmafrid Nybegynder
27. april 2009 - 20:04 Der er 6 kommentarer

Explore

Jeg har pludselig fået et problem med Adobe Reader 9 og Explore.

Da jeg ville udskrive en PDF fil i Adobe, fik jeg at vide at der ikke var valgt noget dokument.

Jeg prøvede så at afinstallere Adobe, men kan ikke få lov at downloade den igen, når den når ca. 25% holder Explore op med at virke.

Er der andre som har været ude for det, og er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg kan gøre.
27. april 2009 - 20:10 #1
For 123'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
27. april 2009 - 23:00 #2
Der findes nogle gode (og hurtigere) alternativer til Adobe Reader. Du kan hente min favorit her: http://www.pcworld.dk/download/3/1679/hent?t=1240865715&k=3036ef493b5ae86d339070968fbe3a4e

Den fil du downloader er en .zip-fil, som indeholder 2 filer. Du skal installere dem begge og så har du et efter min mening bedre pdf-program end Adobe's.

God fornøjelse med det. :)
Avatar billede Emmafrid Nybegynder
28. april 2009 - 10:54 #3
Ja Karise_Larry du har ret, jeg har Vista Home Basic på min stationære og den kan åbenbart ikke arbejde sammen med Adobe 9 og 9,1.

Derimod på min bærbare har jeg Vista Premium, og Adobe 8, og der var ingen problemer.

Til mchlbk vil jeg sige tak for tippet, nu har jeg hentet PDF-Xchange Viewer og installeret den istedet for Adobe.
Avatar billede Pawlus Novice
18. august 2010 - 14:50 #4
Problemet er løst. Tak for hjælpen.
Avatar billede Pawlus Novice
24. august 2010 - 10:32 #5
Tak for svaret. problemet er løst.
Avatar billede Pawlus Novice
24. august 2010 - 10:33 #6
Tak for hjælpen.