Avatar billede danishman Nybegynder
27. april 2009 - 16:50 Der er 2 kommentarer

2 styre systemmer på en pc.

Hvordan instalere man 2 styre systemmer på en pc. ?
jeg har win xp og vil gerne have windows server 2003 eller home server på også.
jeg har 2 HD og en P4 2,8 1gb ram.
vil også gerne bruge serveren til min hjemme side så den kan komme på nettet.
hjælp og vejledning ønskes
Avatar billede fusion-it Nybegynder
27. april 2009 - 16:56 #1
Du sætter cd' en i og så køre det af sig selv.

Når du er færdig og hver gang du starter op vil den spørge dig hvilken du ønsker at logge på.
Avatar billede danishman Nybegynder
27. april 2009 - 18:26 #2
Ok kan du anbefale en af de 2 jeg skrev, da den skal bruges som styre program til min web side m.m ?