Avatar billede visto Professor
25. april 2009 - 16:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash player virker på nogle sites men ikke på andre

På flere sider (fx http://www.brf.dk når jeg klikker på den øverste del, pt. "Se de nye tal...") får jeg beskeden at min flash player ikke virker, enten at den ikke er installeret eller at den skal opdateres. På andre sider (fx http://www.ricasoli.it - jeg regner med det er en flashfilm jeg ser der) virker den. Filmene på brf's forside (før man klikker) er vel også flash-film? Også de virker.
Jeg har installeret den nyeste version flere gange, men det hjælper ikke. Har installeret fra http://get.adobe.com/flashplayer/

Hvad kan der være galt? Og hvordan får jeg det til at virke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2009 - 17:10 #1
IE8?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 17:36 #2
Hej..

Hvilken styrer system bruger du + ?
(x86(32-Bit) eller x64(64-Bit)
Avatar billede visto Professor
25. april 2009 - 19:02 #3
IE7 og XP, ved ikke om det er 32 el. 64 bit, givevis den mest almindelige.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 19:12 #4
- prøv at "højre" klik med musen på "Denne Computer" + "Egenskaber"

så viser den hvilken system du bruger..
(Hvis den ikke viser noget med 32-64 bits system så er det et 32-Bits system)..
Avatar billede visto Professor
25. april 2009 - 19:19 #5
Så er det 32-bits.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 19:22 #6
har du lyst til at prøve FireFox.. ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 19:25 #7
Jeg vil dog STÆRKT anbefale dig at bruge mozilla Firefox.

Her er et link firefox -32bit som virker..

Firefox 3.
LINK http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.0.9&os=win&lang=da

Her er et link Adobe Flash Player for firefox..
LINK http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/download/ad00b872f90689d7324cc341b740a9fd/
Avatar billede visto Professor
25. april 2009 - 19:34 #8
Jeg er ikke interesseret i Firefox. Har prøvet den, men dels visr den min egen hjemmeside i nogle spøjse proportioner (irriterende at diverse browsere ikke kan blive enige om at tolke stylesheets ens), dels er der andre ting, jeg har været ude for som ikke virker med firefox. Så jeg har faktisk kasseret den.

Det kan da ikke passe, at den mest almindelige browser + flashplayer ikke skal kunne komme til at virke?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. april 2009 - 20:02 #9
Avatar billede visto Professor
25. april 2009 - 22:45 #10
Minsandten. Blandt de mange filer i pakken klarede denne sagerne: flashplayer10r22_87_winax.exe

Mange tak for hjælpen!

Hvis du gider, så fortæl mig lige hvad der skete her...