Avatar billede Emmafrid Nybegynder
24. april 2009 - 11:50 Der er 7 kommentarer

momsberegning

Da jeg allerede har fået god hjælp herinde, ved jeg næsten ikke om jeg kan tillade mig at bede om mere. Men jeg er blevet spurgt om der i word kan oprettes et felt til automatisk beregning af moms m.v.
Jeg har været ved at lave en skabelon til faktura, og det ville jo være dejligt hvis man kun skulle indtaste et beløb ex. moms og så kunne moms og totalbeløb beregnet automatisk. Er der nogen som kan hjælpe med det.
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2009 - 12:27 #1
Excel var nok bedre til dette - ellers kan der udføres formler i tabeller.

"Så længe du har points - kan du spørge.."
Avatar billede ladyhawke Novice
24. april 2009 - 12:50 #2
Ville også anbefale Excel til sådan en skabelon... du kan endda hente forslag online til den slags...
Avatar billede Emmafrid Nybegynder
24. april 2009 - 14:09 #3
Så fik jeg også det til at virke. Tak for hjælpen
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2009 - 14:24 #4
Selv tak - men:

Hvordan?
Avatar billede Emmafrid Nybegynder
24. april 2009 - 14:32 #5
Jeg har lavet det med formler i tabelfunktionen, og det virker fint. På forhånd havde jeg selv tænkt på Excel, men da jeg havde fået lavet en perfekt skabelon i word, ville jeg helst kunne lave det hele der.
Avatar billede Pawlus Novice
18. august 2010 - 14:51 #6
Tak for hjælpen.
Avatar billede Pawlus Novice
24. august 2010 - 10:34 #7
Tak for hjælpen.