Avatar billede michaeltryl Seniormester
24. april 2009 - 08:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE8 kan ikke komme på nettet

Jeg har for nylig installeret IE8, det virker fint, men efter lidt tid bliver jeg nød til at genstarter min pc da den ikke vil åbne nogen websider.
Det der sker er at der pludselig kommer en side frem hvor der er en knap hvor jeg kan diagnosticer forbindelsen, da der er et problem med forbindelsen.
Samtidig med dette kan jeg uden problemer skrive på msn og tjekke min mail med outlook ekspress.
Jeg har prøvet.
At genstarte min router
afbryde og genetablere forbindelen til nettet.

det eneste jeg har fundet ud af virker er en genstart.
Er er nogen som har et bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. april 2009 - 09:34 #1
Inde i ie8 klik funktioner, internetindstillinger,avanceret og klik så nulstil lidt nede.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
24. april 2009 - 16:15 #2
tak det vil jeg prøve næste gang det sker.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
24. april 2009 - 19:53 #3
det virkde perfekt. tak for hjælpen, smid et svar så giver jeg point.
Avatar billede Jensen DK Novice
25. april 2009 - 06:32 #4
Ok er hermed gjort.