Avatar billede minus Nybegynder
23. april 2009 - 20:25 Der er 1 kommentar

Mindre tekstsystem med betaling igennem paypal

Hej,

Jeg søger et lille system, hvor folk skal kunne udfylde nogle inputsfelter, som vil skrives ind i en database. Når disse felter er udfyldt skal der betales et mindre beløb igenne paypal. Efter betalingen vil teksten, de har skrevet, blive vist på en anden side, hvor de seneste 20 vises i tilfældig rækkefølge - gerne skifte efter x antal sekunder.

--

Ved siden, hvor felterne skal udfyldes skal der være følgene:
- Overskrift på max 25 tegn
- Annoncetekst på max 100 tegn (mere eller mindre - kommer an på, hvad der ser bedst ud)
- Link  til deres annonce
- Pris

Efter disse er udfyldt skal brugeren kunne klikke på en "buy"-knap fra paypal, som fører brugeren videre dertil. Efter betalingen vil teksten blive lagt ind i databasen, hvor indholdet bliver hivet ud på en anden side

Jeg har lagt et mere beskrivende dokument samt det nødvendige grafik op på www.retard.dk/wtta.zip

Umiddelbart er der ikke betaling i dette, men hvis der er krav på noget, så synes jeg i skal komme med jeres pris. Jeg forventer ikke at dette vil tage mere end få timer at sætte sammen.

Jeg siger tak på forhånd
Avatar billede hjorth89 Nybegynder
03. august 2009 - 13:43 #1
hej

hvis ikke du har fundet en til at lave dette endnu vil jeg da godt lave det for en god og billig pris.