Avatar billede mejborn Nybegynder
22. april 2009 - 14:25 Der er 4 kommentarer

windows live mail

Hej
Har i går lagt explorer 8 ind og hentet messenger m.v. Har i over ½ år kørt med Live mail, men nu fungerer den ikke
.
Kan ikke startes, mulig fejl, andre gange siger den katastrofal fejl og der gives et fejnummer:
0x80040154,87
har noget måske en løsning. Outlook expres fungerer, men jeg har en del mail liggende i Live.
Det er heller ikke muligt at gå ind og slette messenger og det som hører til.
mejborn
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
23. april 2009 - 09:05 #1
Du er i den forkerte kategori. Denne er til fejl på selve Eksperten.
Avatar billede mejborn Nybegynder
23. april 2009 - 16:41 #2
Øh?
er jeg i den forkerte kategori? Er desværre lidt bagud rent pc.mæssigt.
mejborn
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 18:51 #3
Har du prøvet at fjerne Internet Explorer 8 igen?
Avatar billede den33 Nybegynder
19. august 2010 - 10:05 #4
Denne kategori er hvis der er fejl her på siden, altså  www.eksperten.dk