Avatar billede mfp18 Nybegynder
22. april 2009 - 12:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hej Eksperter

Jeg ville høre om der er nogen der har en såkaldt Licens nøgle
til avast proffesionel jeg ved nogen har dem for så ville jeg meget gerne hvis jeg osse kunne få en fordi at man kan skifte bruger flade i den og det kan man ikke den free home fra avast håber nogen kan hjælpe

Hilsen Michael
Avatar billede j3ppah Novice
22. april 2009 - 12:41 #1
Det du taler om er så pirat kopiring, hvilket er ulovligt og ikke tilladt på dette forum.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2009 - 15:33 #2
mfp18 luk spørgsmålet.

#1
husk at bruge kommentar indtil du bliver bedt om svar.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
22. april 2009 - 15:38 #3
Det er ikke Pirat kopiring jeg har læst her på eksperten at der var nogen der tilbød licenser til avast pro jeg kan bare ikke finde det mere det var i marts jeg læste noget om det her på siden
Avatar billede mfp18 Nybegynder
22. april 2009 - 15:44 #4
Hvorfor skal jeg lukke spørgsmålet der er intet ulovligt i det når det er en artikel jeg har set her på eksperten om en der tilbød licens kode til avast pro
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2009 - 15:56 #5
fordi man ikke bare kan kopiere en licens nøgle heller ikke fra avast selv om den er gratis at bruge for private brugere.

jeg var selv blandet ind i den og en en "tilfældig" bruger ville lægge en licens nøgle ud der var en pirat kopi der kunne bruges i et eller andet antal år.

men det er dit valg og desværre bliver du anmeldt hvis du gør det.

længere er den ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2009 - 20:05 #6
http://www.avast.com/eng/buy-avast-antivirus-professional-edition.html

Køb den her inkl. licens.

Var det det du efterlyste?
Avatar billede mfp18 Nybegynder
23. april 2009 - 13:02 #7
Den kunne jeg godt bruge så hvis du john_stigers ligger et svar så kan vi få den lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. april 2009 - 20:30 #8
ok :)

(til de andre: spørg dog ind til problemet inden i skriver andet...)