Avatar billede Slettet bruger
22. april 2009 - 10:35 Der er 1 kommentar

sikkerhedskopi

Jeg vil lave en sikkerhedskopi( første gang ) af filer på min compurter, men kan man ikke få oplyst hvor meget det fylder på så jeg ved hvor mage dvd`er jeg skal have klar.

JEg har ikke mange filer såsom billeder eller video etc liggende på min pc.

Hvis jeg ikke kan se hvormeget plad det vil kræve, hvad vil i så anslå den krævende plads til ???
22. april 2009 - 15:18 #1
... havde du forestillet dig at ta' copy af 'rup og stup' af hele din (Win98, W2000, XP, Vista, Win7, ..., ?) instalation ???

... og så tror at du 'bare' ka' copy det tilbage hvis frem i fald der går noget helt galt ???

(Det ka' man ikke... Der skal et såkaldt IMAGE til... og det er en helt anden sag...)

Ta' bare copy af dine EGNE dokumenter etc.
Se i [Dokumenter] hvad/hvor meget der kunne være tale om ...