Avatar billede ASK1985 Nybegynder
22. april 2009 - 09:19 Der er 3 kommentarer

Mistet dokument

Hej.

Jeg havde modtaget en word-fil pr. mail, som jeg åbnede og skrev videre på. (jeg har åbenbart ikke gemt filen på harddisken inden jeg begyndte at arbejde på den - selvom jeg ved man skal). Men i hvert fald skrev jeg videre på dette dokument og jeg har set at mit word løbende har gemt dokumentet selv. Da jeg er færdig med dukumentet mener jeg at jeg blot trykker gem og lukker ned. - Den spørger i hvert fald ikke om jeg ønsker at gemme. Problemet er her et par dage efter at jeg ikke kan finde det dokument. Jeg har forsøgt at søde på titlen, datoen og en sætning fra dokumementet, men kan ikke finde det nogen steder.

Håber på hjælp - på forhånd tak.
Avatar billede martin_moth Mester
22. april 2009 - 09:28 #1
den findes ikke i den liste over seneste dokumenter der er i File-Open i word?

Eller i listen over seneste dokumenter i din start-menu?

Har du kikket under C:\Documents and Settings\DitBrugernavn\Local Settings\temporary Internet Files

Og så sikkert under en mappe der hedder OLKA5 eller noget andet mystisk...
Avatar billede ASK1985 Nybegynder
22. april 2009 - 10:39 #2
Nej, den findes desværre ikke i seneste dokumenter. Det er nogle dage siden jeg arbejdede på den og har defor haft mange andre filer åben siden.

Hmm, Documents and settings. Kan det passe at jeg ikke har en fil der hedder sådan? - Kan det have noget at gøre med at jeg har vista.
Avatar billede be_nice Juniormester
22. april 2009 - 20:18 #3
Hvis man benytter Outlook kan man som udgangspunkt godt skrive videre på et vedhæftet dokument - dette forudsætter dog at man skal vælge at gemme inden man lukker (dette spørges man normalt om ved lukning) OG at man også svarer ja til at gemme ændringer når man lukker selve mailen som dokumentet var vedhæftet!!!!

Skulle du benytte Windows mail eller andre lignende mailprogrammer, har disse mig bekendt desværre ikke denne funktion.

Så meget tyder desværre på at du har tabt dit arbejde (øv)

/Be_Nice