Avatar billede Mads Nybegynder
21. april 2009 - 09:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst stofanet

Jeg skal have bestilt en internetforbindelse og overvejer StofaNet's 2048/384 kbit forbindelse til 149 kr./md - derfor har jeg lidt spørgsmål.

Jeg syntes at det virker underligt, at det koster 25 kr. om måneden at have trådløst internet - kan man ikke bare koble sin egen trådløse router på modemmet i stedet for at skulle købe sig til det?

Så har de vist også noget med familie-opkobling, hvor man skal betale for at kunne have flere computere på nettet på én gang - kan man gå uden om det på en måde?

Og til sidst - er der nogen der ved, hvor længe der går fra man bestiller til man har forbindelsen?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. april 2009 - 10:02 #1
Jo du kan sagtens sætte en router til modemet.

TeliaStofa malker deres kunder på alle tænkelige måder, med deres forskellige typer abonnementer.

Hvor længe der går, er jo op til TeliaStofa, så det kan jeg ikke svarer på.
Avatar billede Mads Nybegynder
21. april 2009 - 10:35 #2
Har lige haft ringet ind til dem og spurgt, og som du siger, kan man godt sætte sin egen trådløse router til modemmet.

Dog snakkede han om noget med at det maks kunne tage op til 6mbit så og maks 5 samtidige brugere???

Overvejer lidt Fullrate i stedet - ville det være et bedre valg?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. april 2009 - 10:42 #3
Jeg har haft begge dele og min erfaring er, at Fullrate er klart mere stabil.

Desuden er de mere kompetente teknisk og rent faktisk til at få fat i, såfremt man får et problem.
Avatar billede Mads Nybegynder
21. april 2009 - 10:50 #4
Okay tak for hjælpen :)
Tror det skal være Fullrate..

Vil du lægge et svar?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. april 2009 - 10:53 #5
Velbekomme :)