Avatar billede IceTone Nybegynder
20. april 2009 - 10:22 Der er 5 kommentarer

Nyt grafik, skærmen virker ikke nu.

Hej, jeg har fået et nvidia grafikkort, og det skiftede jeg ud med det gamle og skærmen vil ikke tænde nu, har prøvet at sætte det gamle i igen men den tænder stadig ikke. Har vikrelig brug for hjælp!!! håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 16:41 #1
Hej..

Starter din computer (køler/harddisk osv..) ?
Avatar billede IceTone Nybegynder
21. april 2009 - 09:16 #2
ja, det starter fint men skærmen viser ikke noget, har prøvet og bytte skærmen ud med en anden men det hjælper ikke :/
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. april 2009 - 16:09 #3
ok..

1. Prøv at tage dit batteri ud fra bundkortet
og tænd og sluk for din computer 3-4 gange med 1 minuts mellemrum.. (Uden batteri)

dernæst skal du tage alt strøm fra (220/240Volt)kabel
og tænd og sluk 3-4 gange med 1 minuts mellemrum. (Uden batteri)

Hvis der ikke sker noget..

2. Prøv at tage din(e) ramblok ud og skift plads.
hvis der ikke sker noget så prøv med 1 ramblok og sæt den på skiftevis på ram pladserne..

Hvis der stadigvæk ikke sker noget..

3. Prøv at koble "strøm og data kabler fra harddiske og CD/DVD-Rom

og dernæst tænde for din computer..
Avatar billede IceTone Nybegynder
24. april 2009 - 10:29 #4
Virker (: tak for hjælpen (:
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 17:27 #5
Det var så lidt.. CO: