Avatar billede Slettet bruger
20. april 2009 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Bedøm online visitkort

Hej, jeg har for nyligt lavet et online visitkort, som kan ses på http://sachse.nu - kræver javascript. Pointen var at henvise fra min personlige side til min firma side (Som endnu ikke er oppe, hvorfor der altså ikke er linket endnu :P)

Hvad synes I?
Avatar billede CCodam Nybegynder
20. april 2009 - 09:08 #1
Det ser jo ganske godt ud, dog ved jeg ikke om alle forstår at de også kan trykke på det? :/
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2009 - 09:15 #2
Nej det har jeg også overvejet, men jeg tror det bliver både irriterende og forvirrende hvis den normale cursor-style: pointer; bliver brugt over det hele. Bl.a. vil linkene ikke længere være fremhævet med samme effekt.

Og heldigvis er det der står på bagsiden ikke så vigtigt :-)