Avatar billede deamill Nybegynder
20. april 2009 - 08:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gemme en listview?

Hej,

Jeg har 2 spørgsmål vedr. ListViews. Jeg har en ListView som jeg har fyldt med en række data (et budget).

1. Findes der en let måde at gemme den til en fil som så kan åbnes af excell?

2. Findes der en nem måde at gemme den i en database (MS SQL SERVER)? Normalt vil det ikke være noget problem for mig at gemme data i en database, men problemet med denne listview er at den har forskellig antal rækker og kolonner hver gang.

Håber nogen kan hjælpe :-)

Mvh.
deamill
Avatar billede CCodam Nybegynder
20. april 2009 - 09:35 #1
#0 Skal det absolut være et ListView? da jeg ville mene et DataGrid er langt bedre til dine behov? :)
Avatar billede deamill Nybegynder
20. april 2009 - 10:09 #2
nææ, ikke nødvendigvis, men nu er koden skrevet til listview, jeg går ud fra den er en del andeledes når man anvender datagrid?
Avatar billede deamill Nybegynder
29. marts 2011 - 07:15 #3
lukker
Avatar billede deamill Nybegynder
29. marts 2011 - 07:15 #4
-