Avatar billede Peter_Padkaer Nybegynder
17. april 2009 - 11:13 Der er 1 løsning

mail problemer

Jeg har lige fået ny pc. hvor office small business 2007 er instaleret.
jeg har 5 mail adresser ved tdc. mit problem er at når jeg henter mails fra serveren henter office outlook post til alle adresserne.
Dette var ikke tilfældet på min gamle maskine (outlook ekspress) da man bare i ny post regl satte et flueben i ""hvor emnelinjen til indholder person hent den ikke fra server"" hvorefter kun min post blev hentet.

hilsen Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2009 - 11:27 #1
Velkendt problem, der er stillet utallige spørgsmål om emnet.
Dog uden der er kommet en brugbar løsning. Outlook har desværre ikke denne mulighed.  :-(