Avatar billede tvilling1355 Nybegynder
17. april 2009 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Firefox

Hejsa...

Jeg har lige fået et lille problem med min ellers så gode Firefox..
Den er begyndt ikke at vise siderne rigtigt... Feks i dette online spil http://ikariam.dk og i dette http://www.the-west.dk. I begge spil vises spillet ikke rigtig... har ellers virket fint indtil i går.

Når spillet åbner får jeg kun sort skærm i the-vest og i ikariam er det som om at baggrunds billedet ikke vises... Har snakket med div forum på begge spil og de siger det er et Browser problem... Har prøvet at fjerne Mozilla Firefox og hente den igen uden held.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
17. april 2009 - 12:06 #1
Har du også sørget for at slette evt. plugins samt konfigurationsfiler?

/lakridserne
Avatar billede tvilling1355 Nybegynder
17. april 2009 - 16:03 #2
Ja det hvade jeg. Men da du igen skrev det prøvede jeg engang til og det ser ud til at lykkes denne gang.. Tak
Avatar billede tvilling1355 Nybegynder
17. april 2009 - 16:04 #3
Ja det hvade jeg. Men da du igen skrev det prøvede jeg engang til og det ser ud til at lykkes denne gang.. Tak