Avatar billede jikni Nybegynder
17. april 2009 - 09:15 Der er 4 kommentarer

NET framework

- er det overhoved et program jeg har brug for som en "simpel" bruger - og hvad bruges det egentlig til ?
jeg har kun brugt det 1 gang - hvor jeg hentede ver. 2 for at kunne teste om der var en "netbanktyv" på min pc.
nu har jeg opdateret, og ser at der nu ligger følgende versioner på pc'en: 1.0, 1.1, 2.0 sp2, 3.0 sp2 og 3.5 sp1 - de sidste 3 med mange "underpunkter" !
- kan jeg roligt slette dem alle, og hente et nyt ind hvis der opstår et behov - eller skal jeg bibeholde nogle af versionerne ?
jeg har windows xp home med sp3.
Avatar billede keysersoze Guru
17. april 2009 - 10:31 #1
Frameworket er et grundlag for at mange programmer kan køre - om du har nogle af disse programmer kan jeg selvfølgelig ikke svare dig på så medmindre du virkelig mangler plads ville jeg lade dem ligge.
Avatar billede jikni Nybegynder
07. maj 2009 - 08:25 #2
- undskyld det sene svar - jeg beholder NET framwork i alle versioner !
Avatar billede keysersoze Guru
07. maj 2009 - 09:13 #3
så lægger jeg da et svar så vi kan få lukket spørgsmålet :)
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:56 #4
lukketid?