Avatar billede Frimark Nybegynder
16. april 2009 - 14:15 Der er 7 kommentarer

Oversigt over genveje på tastatur

Hej

Jeg leder efter en skabelon eller søgeord på en oversigt over hvilke genveje der er på et tastaturs knapper. Det skal kunne printes. Jeg ved de eksiserede før i tiden, men ved ikke hvad de hedder og har prøvet google og her. Uden held.

På forhånd tak
Karsten
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 14:21 #1
Mener du genveje så som WindowsTast + R (Kør)??

I såfald, hvilket OS(XP/Vista/W7) skal det passe til?
16. april 2009 - 14:23 #2
Eller hvilke programmer er det til???
16. april 2009 - 15:19 #3
Avatar billede Frimark Nybegynder
16. april 2009 - 19:50 #4
Det jeg er ude efter skal ikke være til et specifikt program, men en skabelon jeg selv kan udfylde. Så hvis jeg i et programn har nogle genveje jeg gerne vil kunne huske nemt, så kan jeg kigge på skabelonen. Så det skal ikke være præudfyldt men en skabelon over et tastatur som jeg så selv kan udfylde. Håber i forstår. Jeg ved det har været lavet et sted jeg har været ansat, men muligvis det er lavet af firmaet selv.
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 20:07 #5
#4 Er ikke sikker på at jeg helt forstår hvad du mener :/

Skal det være så det kommer til at se ud lidt ala det her:
http://www.codinghorror.com/blog/archives/000315.html

Hvor du i fx en word skabelon kan sætte nogen taster ind, og skrive hvad den kombination gør?
Avatar billede Frimark Nybegynder
16. april 2009 - 21:06 #6
Nej desværre ikke helt. Jeg prøver selv at undersøge noget mere og så kan jeg skrive hvis jeg finder noget. Tak for hjælpen
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 21:11 #7
#6 Ja det ville være godt med et eksempel på hvad du mener i hvert fald, så kan det være vi bedre kan hjælpe dig :/