Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
15. april 2009 - 16:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simuler USB key

Hey jeg har søgt lidt på nettet, men kunne ikke lige finde noget omkring dette.
Det er sådan at jeg lige har fået en photo frame, den kan afspille music, video osv.
Der følger en 2 gb usb pind med som man kan ligge film og musik på, som den så kan afspille.
Jeg tængte så om det var muligt eller hvid det allerede var lavet. et program som simulere en usb key, hvor jeg så bare har koblet min photo frame med et usb kable til et usb stick på min server, så den kan få dens film og musik der igennem?
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
15. april 2009 - 17:37 #1
Jeg kan set at inde i dens setup, der kan jeg vælge USB mode
Host
eller Device
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
17. april 2009 - 14:32 #2
Lukker