Avatar billede HellePindstrup Nybegynder
15. april 2009 - 11:09 Der er 2 kommentarer

Asus Computer

Hej Eksperter
Jeg har en Asus computer M6VA, hvor hængslet mellem skærmen og selve computeren ikke længere kan rotere. Det har gjort at skærmen er hoppet af den hængsel, som er i stykker. Jeg har ringet til Asus for at høre, hvor jeg kan skaffe et nyt hængsel, og de siger, at jeg kun har to muligheder. At sende den ind (hvilket er vildt dyrt) eller bestille et nyt hængsel over www.asusparts.eu
Problemet er bare at jeg ikke ved, hvad det hedder og at jeg sidder og skriver på min eksamen, hvorfor jeg ikke rigtig kan undvære min computer.
Mit spørgsmål går på om i ved, hvad sådan et hængsel hedder og om det kan skaffes andre steder?

Jeg håber i kan hjælpe.

Mvh. Helle
Avatar billede vejmand Juniormester
15. april 2009 - 11:13 #1
Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, så luk selv dette ved at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede HellePindstrup Nybegynder
15. april 2009 - 11:22 #2
Takker mange gang, det var heller ikke med vilje. :)