Avatar billede beyerone Nybegynder
13. april 2009 - 21:26 Der er 2 kommentarer

Motherbord til Pakcard Bell AMD 64 Athlon

Hej har en Pakcard Bell Computer og ønsker mig et nyt bundkort da jeg tror at det gamle har gået sig en tur, men jeg kan ikke finde vilken model jeg har, der står ikke noget nogen steder?
jeg kan finde et Seria:. no: lic 360903363 og et Part ID: 6343390100
Kan du / I hjælpe
V.H.
beyerone
Avatar billede fuglen1 Novice
13. april 2009 - 22:06 #1
Jeg går ud fra at et ganske alm. ATX eller micro ATX vel kunne side der i.

Til mærkevarer pcer i dag bruges standard komponenter.
Modelnummeret er her underordnet.

Du skal sikre dig at det bundkort passer sammen med processor ram, med mindre du vil udskifte de dele også.
samt med hensyn til om grafikkortet er AGP eller pcixpres
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
14. april 2009 - 00:06 #2
http://www.lavalys.com/  - download en demo af everest, så kan du indentificere de ting der er i din computer