Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2009 - 10:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette dette spørgsmål

Hey CoAdmin,

Kan du slette et spørgsmål, som jeg for lang tid siden har oprettet?
Den hedder "Basketball Logo":
http://www.eksperten.dk/spm/830950

Tak.
Avatar billede snowball Novice
13. april 2009 - 11:49 #1
Af hvilken årsag vil du gerne have det lukket?

Som nævnt i reglerne, så lukker vi kun spørgsmål hvis det er en god årsag til det.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2009 - 13:43 #2
Selfølgelig:
Spørgsmålet handler om min klubs logo. Hvis man googler klubbens navn, så kommer spørgsmålet på søgeresultatet. Og det vil jeg helst ikke.
Så kan andre der kender mig søge efter det og se mit spørgsmål.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
13. april 2009 - 15:59 #3
Jeg har lige prøvet at google klubbens navn igen.
Jeg havde faktisk også lavet et andet spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/857465

Det er om klubbens poster.

Jeg vil helst ikke have at dem der kender mig ser hvad for nogle spørgsmål jeg opretter. Jeg håber at det er en god grund.

Så hvis du kunne slette både om posteren og om logoen, så ville det være super.

Tak.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
28. april 2009 - 18:47 #4
Det bliver vel ikke til noget eller?
Avatar billede snowball Novice
29. april 2009 - 23:02 #5
Kom helt væk fra det igen, sorry.

Får lige kigget på det første spørgsmål. I det andet spørgsmål har jeg fjernet de 2 indlæg hvor navnet var nævnt.
Avatar billede snowball Novice
30. april 2009 - 10:04 #6
Så er det første spørgsmål helt lukket.

Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav venligst selv et svar som du så accepterer for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
30. april 2009 - 17:42 #7
Wow, jeg siger mange tak.

Jeg hader virkelig at indrømme det, men jeg har glemt et andet spørgsmål.

"Hjemmeside design"
http://www.eksperten.dk/spm/835778

Du behøver ikke lukke det, men bare fjerne klubbens navn og linket til hjemmesiden.

Mange tak,
Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. maj 2009 - 10:01 #8
Lukker.