Avatar billede ulykken-smed Juniormester
13. april 2009 - 08:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lav tabel

Hvordan laver man en tabel som denne http://www.marketingsite.dk/value_chain.htm
i word 2007, jeg bkan godt lave tabelen, men jeg kan ikke få den til at blive som en pil
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2009 - 08:19 #1
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
13. april 2009 - 08:31 #2
Ja det er nok sådan , men ved du hvordan man drejer teksten, så den står på skrå
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2009 - 08:44 #3
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
13. april 2009 - 09:15 #4
Det er da ikke helt let, hvis jeg forsøger mig med wordart så bliver det ikke samme størrelse skrift og det er stadig svært at få det i sådan en spids. Men det er måske ikke noget som man laver i word
Avatar billede hcma Novice
13. april 2009 - 09:44 #5
jeg tror det er lavet i et tegneprogram som f.eks. Adobe Illustrator eller også i et dpt-program som f.eks. Adobe InDesign eller PageMaker
Jeg kan i hvert fald lave det i PageMaker ;o)
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
13. april 2009 - 11:28 #6
Det er da for svært til mig, så jeg tror at jeg laver den i autocad og så kopier den ind, men tak for hjælpen, ligger i et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
13. april 2009 - 14:06 #7
Velbekomme....