Avatar billede ngr Praktikant
10. april 2009 - 12:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Savner kategorier

Kunne I ikke oprette en kategori, der hedder "Layout programmer" og herunder InDesign, Pagemaker og Mircrosofts, som jeg ikke kan huske navnet på. Der må davære mange andre end mig, der savner et forum for InDesign
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. april 2009 - 12:56 #1
Hej..

der er også andre kategorier der burde tilføjes - (Har sent en mail til Michael G... )...

Venter på svar fra ham..
Avatar billede snowball Novice
10. april 2009 - 13:56 #2
ngr: Det må være Silverlight du tænker på :)

Jeg har tidligere været ved at gennemgå den nuværende struktur, og der kommer til at ske en masse ændringer, hvor bl.a. en Silverligt kategori allerede er tilføjet.

Jeg noterer mig de andre forslag.
Avatar billede ngr Praktikant
10. april 2009 - 14:09 #3
Hvad er Silverlight?
Avatar billede snowball Novice
10. april 2009 - 14:33 #4
Der er Microsoft's svar på Adobe's Flash teknologi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Silverlight
Avatar billede ngr Praktikant
10. april 2009 - 14:43 #5
OK
Det er faktisk flere år siden, jeg første gang foreslog en gruppe for InDesign, så jeg forstår egentlig ikke, hvorfor I ikke bare har lavet den... Den kan vel ikke genere nogen
Avatar billede snowball Novice
10. april 2009 - 15:03 #6
Fordi i den gamle version af Eksperten var der ikke noget man "bare lige tilføjede" - heller ikke noget så simpelt som en ny kategori. Den måde siden var programmeret på gjorde at alt var besværligt at ændre på.

Det er heldigvis lavet om i den nye version her, men der er en række andre ting som på nuværende tidspunkt har højere prioritet end nye kategorier.

Men som nævnt tidligere, så er der en større opdatering på vej (kan ikke sige hvornår den kommer).
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. april 2009 - 09:25 #7
Er pagemaker ikke udgået? Der er vel ikke nogen der opsætter i det gamle program mere?
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 01:30 #8
n