Avatar billede chrally Nybegynder
06. april 2009 - 20:20 Der er 3 kommentarer

søger hjemmeside nørd

undskyld udtrygget nørd for det første.

men da jeg ikke selv er så god til det med at lave en hjemme side vil jeg lige høre om der er nogle her inde der kan finde ud af det
Avatar billede arne_v Ekspert
06. april 2009 - 20:33 #1
Det er der nok.

Men spoergsmaalet er ret bredt.

Hvilken slags hjemme side? Hvilken teknologi?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
07. april 2009 - 10:25 #2
Jeg kan finde ud af det. Men som arne også siger ville det være rart med noget mere info.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. april 2009 - 15:08 #3
Teknisk set er det jo svar paa det stillede spoergsmaal, men jeg tror at spoerger vil lidt mere.