Avatar billede friland22 Nybegynder
03. april 2009 - 23:21 Der er 1 kommentar

Bitlocker blokerer min computer

Hej.
Jeg har et, i min verden, kæmpe problem!
Jeg kører på min bærbare computer med windows vista ultimate, og har i den anledning hentet bitlocker som en opdatering til samme.
Problemet ligger nu i at jeg har installeret bitlocker da jeg synes det lød smart at kunne kryptere sine filer på sit drev.
Men efter at jeg har installeret kan jeg slet ikke starte min computer. Jeg har ingen forstand på eller ide om hvad jeg kan gøre. Det den viser lige pt. er bare mærket på computeren som den plejer ved opstart, men den kommer bare ikke videre, og jeg har ingen muligheder for at gå ind i nogle menuer eller noget.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Friland22
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. april 2009 - 22:49 #1
Hej..

Prøv at trykke på "F5" når din Computer starter (1-3)sek. efter start..

og dernæst kør din computer i "Fejlsikret tilstand"

kan den starte i Fejlsikret tilstand ?