Avatar billede secher35 Nybegynder
03. april 2009 - 08:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AD login problemer

Hej

Jeg har netop sat en ny windows server 2003 op som bla. skal køre AD server for 5 kontor pc'er.
Det hele virkede fint tidligere, ind til jeg oprettede nogle netværks drev på en af computerne. efter jeg loggede ud kunne jeg ikke komme ind igen.
Den skriver bare den klassiske at Brugernavn og adgangskode er forkert. (Er 100% sikker på det er den rigtige kode, har os ændret den et par gangen og forsøgt.)

Men nu kommer det underlige.
Hvis jeg prøver med en anden bruge på denne pc skriver den bare at der i øjeblikket ikke er forbindelse til domænet, men når jeg logger ind på computeren's lokale brugere og forbinder til netværksdrevene er der ingen problemer.
Jeg kan også komme ind på min "problem bruge" hvis jeg bare bruger en anden pc.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Kan server 2003 blorkere for en mac adresse et sted eller?

Mvh
René
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2009 - 08:57 #1
det tyder på du har et dns problem. Sørg for din dns server er korrekt sat op og at dine klienter peger på den i netværksopsætningen.
Avatar billede secher35 Nybegynder
03. april 2009 - 09:52 #2
hehe, du har fuldstændig ret. :) Smid et svar. :)
Avatar billede riversen Nybegynder
03. april 2009 - 11:27 #3
behold bare point.
Avatar billede secher35 Nybegynder
06. april 2009 - 07:11 #4
tak