Avatar billede ffred Nybegynder
02. april 2009 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver fejl...

Hej

Min computer opføre sig meget mærkeligt. Nogle gange når jeg skal installere noget som fks. Internet Explorer 8 kommer den op med beskeden: Windows har fundet en fejl i dette program og vil nu blive afsluttet. Jeg har prøvet at sende en fejl rapport som så sagde at det var mit Gforce4 440 MX driver der var skyld i problemet. Jeg har prøvet at afinstallere den men den komme bare op med at den har fundet en fejl igen... Nogen ideer om hvad jeg kunne gøre???

Windows XP Home Edition version 2002
1 GB Ram
AMD Athlon XP 2600+ 2,13 GHz
Gforce4 440 MX
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2009 - 17:46 #1
Prøv at installere denne grafikkort driver:
http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_2k_93.71_uk.html
Avatar billede ffred Nybegynder
02. april 2009 - 20:39 #2
Tusind tak virker nu :)
Avatar billede haverslev Novice
03. april 2009 - 07:48 #3
Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for mit svar, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)
Avatar billede ffred Nybegynder
05. april 2009 - 16:54 #4
Okay tak igen :)