Avatar billede fojensen Nybegynder
01. april 2009 - 10:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved ekspertens paging - kategorivalg glemmes

Når jeg har søgt efter spm, der indeholder et bestemt søgeord i en katagori, så præsenteres jeg for de første 10 spm, og når jeg klikker på næste, så har systemet "glemt" katagorivalget (katagorien mangler oppe i adresseliniens query string).

Det kan godt godt være at det allerede er en kendt fejl, men pga problemet kan jeg jo også kun se de seneste 10 spm under katagorien 'Fejl'.

Dette bør vel rettes hurtigst muligt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2009 - 10:37 #1
Der er en del fejl der bør rettes hurtigst muligt, men det er som om at der bare ikke sker en skid...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. april 2009 - 10:47 #2
Ah, den var ny. Den skriver jeg straks på listen. Tak for tippet.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2009 - 11:34 #3
Ny???
Se kommentar Skrevet man. d. 09. marts 2009 kl. 13:01
http://www.eksperten.dk/blog/9
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. april 2009 - 11:38 #4
Sikkert, men der havde jeg ikke fået noteret den. Det kan ske og så er det jo rart at det sker nu.
Avatar billede fojensen Nybegynder
01. maj 2009 - 00:03 #5
Udover at paging ikke virker korrekt, så er der også et eller andet helt galt med visningen af søgeresultet (i nedennævnte søgninger har jeg manuelt tilføjet category=266)

eksempel på søgning efter spørgsmål om i kategorien Excel efter et så almindeligt ord som "row" giver nedenstående resultater:
http://www.eksperten.dk/search?&q=row&category=266&start=0  giver 2 hits
http://www.eksperten.dk/search?&q=row&category=266&start=30 giver 3 hits
http://www.eksperten.dk/search?&q=row&category=266&start=60 giver under 10 hits
...og sådan kunne jeg blive ved.

Der må være noget fejlagtigt ved den søgning der laves i databasen, eller der må være fejl i behandlingen af det  resultat der kommer fra databasen.

Håber der snart bliver gjort noget ved problemet, for det er blevet meget svært at lave brugbare søgninger på gode gamle experten.dk
mvh Folmer
Avatar billede fojensen Nybegynder
18. august 2010 - 16:21 #6
Vi må have ryddet op - problemet ser ud til at være rettet...