Avatar billede Rina01 Nybegynder
28. marts 2009 - 17:10 Der er 7 kommentarer

Belkin wireless kort!

Hejsa Alle hjælpsome mennesker :)

Har en Belkin trådløs netkort som ikke vil connect til internettet, når jeg smider den i USB'en lyser den kortvarigt, og så sker der ikke mere :o0

Jeg sider med XP på computeren, og det har virkede fint, og så ud af det blå, Kapow, så var der ikke mere internet.

Be om hjælp, er hæmmet :)

Mvh
Karina
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
28. marts 2009 - 17:43 #1
Kan du slet ikke komme på nettet, eller falder det bare ud
Avatar billede Rina01 Nybegynder
28. marts 2009 - 17:55 #2
Jeg kan ikke noget som helst:(

Min wireless utility vil slet ikke finde forbindelse, netværk eller noget i den stil. Den prøver at connecte mens den lyser, men det er som sagt kun kortvarigt (cirka 10 sek)

Nogle gode råd??
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
28. marts 2009 - 18:01 #3
er der måske en løs forbindelse i USB'en¨
prøv at sætte den i en anden usb port
Avatar billede Rina01 Nybegynder
28. marts 2009 - 18:05 #4
Already done it. Har prøvet alle mine porte + de to i mit keyboard. Jeg fatter intet! Har geninstalleret driver, fundet en nyere og gjort det samme der. Har genstartet routeren også... *suk*
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
28. marts 2009 - 18:11 #5
Hmm lyset plejer vel at lyse konstant ik.
Avatar billede Rina01 Nybegynder
28. marts 2009 - 18:14 #6
jo det gør...
Avatar billede kuluk112 Nybegynder
28. marts 2009 - 18:17 #7
kan det ikke ske at der en løs forbindelse i selve USBen prøv at holde den på forskellige måder, skete nemlig også for min engang. Så blev nødt til at lodde den...