Avatar billede Slawomir Seniormester
28. marts 2009 - 01:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hijackthis log

hej

er der nogen der har tid til at kigge på denne log?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\netfxupdate.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\Programs\UPHClean\uphclean.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe
C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDCountdown.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files\Logitech\Ny mappe (5)\G15NetSpeed\G15NetSpeed.exe
C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Winamp\winamp.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\infocard.exe
C:\Documents and Settings\Slawomir\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.live.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: {1A03F196-9617-4CA0-842B-A83CEECB022B} -  - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Comodo VerificationEngine Browser Helper NEW - {A968A4B4-C492-4834-B651-17602C3885C8} - C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngineIE32.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe -expressboot
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [VEngine] C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [BOC-427] C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Start WingMan Profiler] C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe /noui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [VistaStartMenu] "C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [DWQueuedReporting] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" -t (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Secunia PSI.lnk = C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: ObjectDock.lnk = C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O8 - Extra context menu item: &Document Tree - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O8 - Extra context menu item: View Partial So&urce - C:\WINDOWS\web\source.htm
O9 - Extra button: (no name) - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Indstillinger til Gears - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra button: (no name) - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Document Tree - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://home.live.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ClientControl/en/x86/MuCatalogWebControl.cab?1197245052483
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase6662.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1196187115375
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O16 - DPF: {D1E7CBDA-E60E-4970-A01C-37301EF7BF98} (Measurement Services Client v.3.12) - http://gameadvisor.futuremark.com/global/msc3121.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: BOCore - COMODO - C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Folder Size (FolderSize) - Brio - C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Port Resolver - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBPRO.EXE
O23 - Service: HP Status Server - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBOID.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 15714 bytes
28. marts 2009 - 10:15 #1
Oplever du problemer ?

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2009 - 12:34 #2
karise - muligvis pga. http://www.eksperten.dk/spm/869891 ...?
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. marts 2009 - 13:59 #3
Karise larry det er ikke så meget problemer, men jeg tænkte mig ikke om igår aften da jeg fik installeret wingman til logitech wheel som var en ældre version af den jeg havde i forvejen (ja det var liiidt dumt) , så gik jeg tilbage til den version jeg havde, man så synes jeg at min pc var blivet lidt sløv.
og for det andet er det fordi at jeg har ikke fået checket hjt log i langt tid så synes jeg at det vil være god idé at få den checket igen.

john_stigers ja det er rigtig de to opdateringer de driller mig og det er derfor at jeg fik oprettet det spm :)

jeg køre lige MAM og smider loggen her når den er færdig
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. marts 2009 - 17:14 #4
her er de

Malwarebytes' Anti-Malware 1.35
Database version: 1910
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-03-28 (16-20-44).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 403641
Tid tilbagelagt: 2 hour(s), 6 minute(s), 52 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

---------------------------------------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\netfxupdate.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\Programs\UPHClean\uphclean.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDCountdown.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files\Logitech\Ny mappe (5)\G15NetSpeed\G15NetSpeed.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe
C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe
C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE
C:\Documents and Settings\Slawomir\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.live.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: {1A03F196-9617-4CA0-842B-A83CEECB022B} -  - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Comodo VerificationEngine Browser Helper NEW - {A968A4B4-C492-4834-B651-17602C3885C8} - C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngineIE32.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe -expressboot
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [VEngine] C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [BOC-427] C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Start WingMan Profiler] C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe /noui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [VistaStartMenu] "C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [DWQueuedReporting] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" -t (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Secunia PSI.lnk = C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: ObjectDock.lnk = C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O8 - Extra context menu item: &Document Tree - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O8 - Extra context menu item: View Partial So&urce - C:\WINDOWS\web\source.htm
O9 - Extra button: (no name) - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Indstillinger til Gears - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra button: (no name) - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Document Tree - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://home.live.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ClientControl/en/x86/MuCatalogWebControl.cab?1197245052483
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase6662.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1196187115375
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O16 - DPF: {D1E7CBDA-E60E-4970-A01C-37301EF7BF98} (Measurement Services Client v.3.12) - http://gameadvisor.futuremark.com/global/msc3121.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: BOCore - COMODO - C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Folder Size (FolderSize) - Brio - C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Port Resolver - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBPRO.EXE
O23 - Service: HP Status Server - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBOID.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 15579 bytes
28. marts 2009 - 23:15 #5
... så skulle det da lige være lidt oprydning/udrydning ->

Afinstaller
* (Bonjour Service)
* getPlus(R) Helper ?
* McAfee Application Installer ?
* Apple Mobile Device
* Google Update Service
* (iPod Service)

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Ta' en oprydning med nævnte CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede Slawomir Seniormester
29. marts 2009 - 00:27 #6
jeg kan ikke finde dem her hverken i fjern/tilføj el revo ??

* getPlus(R) Helper ?
* McAfee Application Installer ?
* Google Update Service
* (iPod Service)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\netfxupdate.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\Programs\UPHClean\uphclean.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDCountdown.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\Program Files\Logitech\Ny mappe (5)\G15NetSpeed\G15NetSpeed.exe
C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe
C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe
C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
C:\Program Files\Winamp\winamp.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Program Files\Update Notifier\updatenotifier.exe
C:\Programs\CCleaner\CCleaner.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\VS Revo Group\Revo Uninstaller\revouninstaller.exe
C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Documents and Settings\Slawomir\Desktop\HiJackThis.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.live.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: {1A03F196-9617-4CA0-842B-A83CEECB022B} -  - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Comodo VerificationEngine Browser Helper NEW - {A968A4B4-C492-4834-B651-17602C3885C8} - C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngineIE32.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe -expressboot
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [VEngine] C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [BOC-427] C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Start WingMan Profiler] C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe /noui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [VistaStartMenu] "C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\RunOnce: [SAPostInstallPage] iexplore.exe http://www.siteadvisor.com/download/postinstall.html?premium=false&client_ver=2.9.258&client_type=IEPlugin&suite=true&aff_id=0&locale=da-DK&os_ver=5.1.3.0&pip=true&installchoice=3
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [DWQueuedReporting] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" -t (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Secunia PSI.lnk = C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: ObjectDock.lnk = C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O8 - Extra context menu item: &Document Tree - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O8 - Extra context menu item: View Partial So&urce - C:\WINDOWS\web\source.htm
O9 - Extra button: (no name) - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Indstillinger til Gears - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra button: (no name) - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Document Tree - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://home.live.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ClientControl/en/x86/MuCatalogWebControl.cab?1197245052483
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase6662.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1196187115375
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O16 - DPF: {D1E7CBDA-E60E-4970-A01C-37301EF7BF98} (Measurement Services Client v.3.12) - http://gameadvisor.futuremark.com/global/msc3121.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0004481238280380) (0004481238280380mcinstcleanup) - McAfee, Inc. - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\000448~1.EXE
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: BOCore - COMODO - C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Folder Size (FolderSize) - Brio - C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Port Resolver - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBPRO.EXE
O23 - Service: HP Status Server - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBOID.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 15546 bytes
29. marts 2009 - 00:45 #7
Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)

* getPlus(R) Helper ?
* McAfee Application Installer ?
* Google Update Service
* (iPod Service

stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.
Avatar billede Slawomir Seniormester
29. marts 2009 - 01:30 #8
hvordan ser det ud nu ?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\netfxupdate.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
c:\Program Files\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlwriter.exe
C:\Programs\UPHClean\uphclean.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDCountdown.exe
C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Logitech\Ny mappe (5)\G15NetSpeed\G15NetSpeed.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe
C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe
C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe
C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\Program Files\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\infocard.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Documents and Settings\Slawomir\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.live.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R3 - URLSearchHook: {1A03F196-9617-4CA0-842B-A83CEECB022B} -  - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Comodo VerificationEngine Browser Helper NEW - {A968A4B4-C492-4834-B651-17602C3885C8} - C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngineIE32.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programs\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CoolSwitch] C:\WINDOWS\system32\taskswitch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sclauncher] C:\Program Files\SimpleCenter\bin\win\sclauncher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [WinPatrol] C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\winpatrol.exe -expressboot
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Program Files\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMax] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [VEngine] C:\Program Files\Comodo\VEngine\VEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [COMODO Internet Security] "C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cfp.exe" -h
O4 - HKLM\..\Run: [BOC-427] C:\PROGRA~2\Comodo\CBOClean\BOC427.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~2\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Start WingMan Profiler] C:\Programmer\Logitech\Gaming Software\LWEMon.exe /noui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot
O4 - HKCU\..\Run: [VistaStartMenu] "C:\Program Files\Vista Start Menu\VistaStartMenu.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [DWQueuedReporting] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" -t (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [tscuninstall] %systemroot%\system32\tscupgrd.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: Secunia PSI.lnk = C:\Programmer\Secunia\PSI\psi.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: ObjectDock.lnk = C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O8 - Extra context menu item: &Document Tree - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O8 - Extra context menu item: View Partial So&urce - C:\WINDOWS\web\source.htm
O9 - Extra button: (no name) - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Indstillinger til Gears - {09C04DA7-5B76-4EBC-BBEE-B25EAC5965F5} - C:\WINDOWS\system32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Report a Webpage Problem... - {32186A23-DF99-473e-AB7E-D229A53A096D} - c:\Program Files\Microsoft\Report a Webpage Problem IE Add-on\ReportWebpageProblem.dll
O9 - Extra button: (no name) - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Document Tree - {438AFBA1-B0CB-11d2-9214-00104B3BCE5F} - C:\WINDOWS\web\tree.htm
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://home.live.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262E} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.0/srl_bin/sysreqlab3.cab
O16 - DPF: {238F6F83-B8B4-11CF-8771-00A024541EE3} (Citrix ICA Client) - http://a516.g.akamai.net/f/516/25175/7d/runaware.download.akamai.com/25175/citrix/wficat-no-eula.cab
O16 - DPF: {5AE58FCF-6F6A-49B2-B064-02492C66E3F4} (MUCatalogWebControl Class) - http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/ClientControl/en/x86/MuCatalogWebControl.cab?1197245052483
O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase6662.cab
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1196187115375
O16 - DPF: {B9F79165-A264-4C4A-A211-133A5E8D647F} (F-Secure Health Check 1.1) - http://support.f-secure.com/enu/home/onlineservices/fshc/fscax.cab
O16 - DPF: {D1E7CBDA-E60E-4970-A01C-37301EF7BF98} (Measurement Services Client v.3.12) - http://gameadvisor.futuremark.com/global/msc3121.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~2\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0004481238280380) (0004481238280380mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\000448~1.EXE (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: BOCore - COMODO - C:\Programmer\Comodo\CBOClean\BOCORE.exe
O23 - Service: COMODO Internet Security Helper Service (cmdAgent) - Unknown owner - C:\Programmer\COMODO\COMODO Internet Security\cmdagent.exe
O23 - Service: Folder Size (FolderSize) - Brio - C:\Program Files\FolderSize\FolderSizeSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Unknown owner - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe (file missing)
O23 - Service: HP Port Resolver - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBPRO.EXE
O23 - Service: HP Status Server - Hewlett-Packard Company - C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\HPBOID.EXE
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Nero AG - C:\Programs\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Unknown owner - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe (file missing)
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 15033 bytes
29. marts 2009 - 11:15 #9
Det er jo mest i oprydnings øjemed ->

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0004481238280380) (0004481238280380mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\000448~1.EXE (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Unknown owner - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe (file missing)
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Unknown owner - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede Slawomir Seniormester
30. marts 2009 - 12:52 #10
den køre nogenlunde ...

jeg kan ikke slette de her med hjt:
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0004481238280380) (0004481238280380mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\000448~1.EXE (file missing)
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0021951234999679) (0021951234999679mcinstcleanup) - Unknown owner - C:\DOCUME~1\Slawomir\LOCALS~1\Temp\002195~1.EXE (file missing)
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c98604943bf6de) (gupdate1c98604943bf6de) - Unknown owner - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe (file missing)

og vis hurtig start i proceslinjen driller mig, det gør de ved at de ikoner forsvinder når jeg slukker computeren, så jeg selv skal få dem frem hvert gang jeg starter den op

så synes jeg at opstart er lidt langsommere end før... de detaljer om computeren der normalt vises når jeg tænder computeren vises ikke mere, oplysninger om mit motherboard vises i længere tid end før, når jeg logger på kommer skrivebord frem uden ikoner så gør der længere tid end før for at få dem frem.

og dr watson driller mig når jeg er ved at lukke, pga de opdateringer der ikke fungere korrekt efter reinstallationen af win
30. marts 2009 - 15:34 #11
Find dem evt. her først ->

Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* McAfee Application Installer Cleanup
* Google Update Service
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.
Avatar billede Slawomir Seniormester
30. marts 2009 - 17:10 #12
de er stoppet :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. april 2009 - 10:45 #13
kl bare læg et svar
01. april 2009 - 20:37 #14
Ping...