Avatar billede Seamaster76 Nybegynder
27. marts 2009 - 16:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SD driver for HP Compaq nc6000

Hej
Jeg mangler en driver for min SD-kort læser som er indbygget i min PC
Jeg kan ikke finde den på HP's support :-(

what to do??
Avatar billede Seamaster76 Nybegynder
28. marts 2009 - 09:26 #2
Det er XP

Jeg har downloaded den anviste driver, installaret og genstartet maskinen, men kan stadig ikke finde kortlæseren.

skulle der ikke poppe et vindue op automatisk når man sætter kortet i kortlæseren, ligesom når man tilslutter en en kortlæser via USB ??
Avatar billede haverslev Novice
28. marts 2009 - 10:10 #3
Nogle kortlæsere registrere kortet som usb, altså der kommer kun et ikon op nede ved uret og du skal enten i stifiner eller Denne computer efterfølgende.
Hvordan det lige virker på din maskine, ved jeg desværre ikke.

Men har du haft formateret maskinen ?
I så fald, så skal du installere alle driverne igen - startende med Chipsettet.

Hvis du ikke har haft formateret, så prøv at installere denne også:
O2Micro Memory CardBus Accelerator Driver
Avatar billede Seamaster76 Nybegynder
29. marts 2009 - 12:15 #4
KANONT

nu virker det :-)

Tak for hjælpen
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 12:29 #5
Glad for at kunne hjælpe - og godt det virker. :)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 12:31 #6
Ps. du skal ikke selv lægge "svar" - svar er ment som en løsning på problemet og til at uddele points på.
Så spøgeren skal blot lægge sine indlæg som kommentarer :)
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 15:08 #7
Tja, du tager pointsne selv, så der er ikke hjælp fra min side næste gang :)
Avatar billede Seamaster76 Nybegynder
29. marts 2009 - 22:51 #8
Det beklager jeg sku

Det var ikke meningen.. du må gerne få alle mine point, jeg er bare glad for at jeg fik lortet til at virke
Avatar billede haverslev Novice
30. marts 2009 - 08:29 #9
Fint nok.

Jeg prøvede endda at forklare systemet med at lukke osv.
Meningen var/er at folk med samme problem kan søge på samme fejl og derved f.eks finde dette spørgsmål og se at det er fundet en korrekt løsning :-)