Avatar billede tobiha Nybegynder
26. marts 2009 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MySql access lag program

Ja, er der noget der kender et godt lille program til at lave et access lag til en MySql database?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. marts 2009 - 23:02 #1
Hvad vil du have som Access lag.

Du kan finde diverse ORM pakker, hvoraf de fleste også bør virke me MySQL.

Du kan hente DAAB og ret nemt clone en MySQL variant.
Avatar billede tobiha Nybegynder
28. marts 2009 - 21:51 #2
tror vi snakker lidt forbi hinanden :)

jeg leder efter et program som ud fra en mysql database kan generere de nødvendige klasser evt. som et Visual Studio projekt.
Det er nok nærmere et Data Abstraction lag end et "access" lag jeg mener.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2009 - 22:05 #3
"de nødvendige klasser" er ikke særligt veldefineret.

Hvis du mener Entity Framework så kommer det i MySQL Connector .NET 6.0 (som ikke er production klar nu).

Der er tools derude som kan generere klasser for NHibernate.
Avatar billede tobiha Nybegynder
23. juli 2009 - 15:11 #4
arne: skriv svar. jeg lukker lige denne her. Fandt aldrig det jeg ledte efter.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juli 2009 - 15:22 #5
ok